dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> STRATA DZIECKA
Nie jesteś zalogowany!       

Chodrodysplazja i uropatia zaporowaHits: 535
Sabina Olex-Condor  
29-01-2008 22:45
[     ]
     
Pierwszy raz stwierdzono wade w 20 t.c. Z poczatku wzbraniano sie z wywolaniem porodu z powodu ustawy i naciskow biskupa. Jestem lekarzem i wiedzialam ze rokowanie jest beznadziejne. Nie moglam sobie pozwolic na luksus czekania az dziecko umrze spokojnie w srodku - nasza sytuacja finansowa byla tragiczna - maz byl bez pracy (jest obcokrajowcem, nie mial wtedy prawa do legalnej pracy) a ja w Pogotowiu zarabialam grosze i nie mialam nawet ubezpieczenia. Moj starszy syn mial wtedy 6 lat. Prosilam o wywolanie porodu, wszyscy wokol potepiali mnie (ciaza w takiej sytuacji finansowej?), krytykowali, nikt nie pomogl. W koncu, rowno 4 lata temu, 29 stycznia wywolano porod.Dziecko zylo kilka minut. W trzy dni pozniej musialam isc na dyzur - nie mialam prawa do chorobowego. Musialam znosic ciekawskie spojrzenia i "zyczliwe" uwagi pielegniarek i sanitariuszy, nawet kierowcy i sprzataczki uwazali ze moga komentowac moje zycie. Wlasciciele mieszkania ktore wynajmowalismy wyrzucili nas na ulice bo zalegalismy z czynszem. Bylam w depresji, jak szlam na kolejny dyzur juz po kilku godzinach z placzem dzwonilam do meza ze nie wytrzymam ani minuty dluzej, a dyzury lekarskie w pogotowiu sa dlugie, czasem dwa - trzy dni bez odpoczynku. Bolaly mnie uwagi kolegow, ich rasizm, wysmiewanie mojego meza, ktory jedyny mnie wspieral, chamstwo wielu pacjentow - roszczeniowych, czesto pijanych, wyzywajacych od "Pavulonow", nieraz posuwajacych sie do fizycznej agresji. Przepracowane noce i stres sprawialy ze juz wogole nie moglam spac. Mieszkalismy w jakims zagrzybionym pustostanie ktory znalazla dla nas pacjentka. Jeden z sanitariuszy, wyjatkowy cham, wygrazal mi ze doniesie do urzedu ze mieszkamy tam bez umowy i meldunku i wyrzuca nas i stamtad. Po kilku miesiacach znalazlam nowa prace - w wiejskiej przychodni,z