dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> GRUPY WSPARCIA
Nie jesteś zalogowany!       

Prośba o pomoc - udział w badaniuHits: 325
kasik35  
21-11-2013 11:20
[     ]
     
Witajcie Drodzy Rodzice.

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Śląskim, a zarazem matką po stracie 5-letniej córki.

Obecnie prowadzę badania do pracy magisterskiej, opisującej wpływ udziału w grupach wsparcia na proces radzenia sobie z żałobą po stracie dziecka. Podchodzę do tego z wielką pokorą i starannością, gdyż mam świadomość jak ten temat jest ważny i bolesny zarazem. Zależy mi między innymi na sprawdzeniu, czy forma pomocy rodzicom w grupach wsparcia jest efektywna. Celem badań jest także lepsze zrozumienie funkcjonowania rodziców po stracie dzieci – ich oczekiwań i trudności.

Badania prowadzę już kilka miesięcy i nadal brakuje mi 7 osób, które brały udział w grupach wsparcia dla rodziców po stracie dziecka oraz 6 rodziców, którzy nie skorzystali z takiej formy pomocy.

Dlatego zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc w wypełnieniu ankiet. Wiem, że jest Wam bardzo trudno i nie w głowie Wam badania. Jednak
dzięki Waszym odpowiedziom ankietowym, może pojawi się szansa dla profesjonalistów, by mogli bardziej efektywnie pomagać osieroconym rodzicom.
Ponadto, być może będzie wyniki wpłyną na możliwość lepszego pomagania innym rodzicom, którzy dopiero za jakiś czas dołączą do grona osieroconych. Wasze doświadczenie może pomóc innym.

BADANIA SĄ ANONIMOWE! Będą polegały na wypełnianiu kwestionariuszy. Kwestionariusze mogę wysłać pod dowolny adres wraz z załączoną, zaadresowaną kopertą zwrotną. Po wypełnieniu ankiet wystarczy włożyć je do tej koperty, zakleić i bez podawania nadawcy wrzucić do dowolnej skrzynki. Ponieważ takie koperty otrzymuję z różnych części Polski, nigdy nie wiem kto odpisał i czyje to kwestionariusze.

Wszystkich chętnych proszę o kontakt mailowy: kasia@liweb.pl

Z całego serca Wam dziękuję.