dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> CHORE DZIECKO
You are not logged in       

Zmiany zachowania po lekachHits: 913
mikew  
12-01-2012 08:28
[     ]
     
Czy ktoś zna lek Singulair (na astmę) i miał po nim podobne problemy: dziecko w nocy budzi się z krzykiem, stało się agresywne, histeryczne zachowania, płaczliwość, uderzanie głową w ścianę, nie umie zasnąć i przysypia co chwilę w dzień, niemożność uspokojenia, nieskoordynowane ruchy, przewracanie się, inne zachowania sugerujące zmiany neurologiczne etc. Pierwsze zgłosiły to panie w żłobku, że płacze z byle powodu, wybudza z krzykiem i nie można go uspokoić itd. Podobno może to być efekt Singulair, czy ktoś się spotkał? W internecie czytałam o próbach samobójczych starszych dzieci po tym leku itd. 
EM
http://www.mikew.e-blogi.pl/

  Subject Author Date
*  Zmiany zachowania po lekach mikew 12-01-2012 08:28
  Re: Zmiany zachowania po lekach mondziaczek 12-01-2012 11:47
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 12-01-2012 13:09
  Re: Zmiany zachowania po lekach deli 12-01-2012 19:20
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 12-01-2012 22:41
  Re: Zmiany zachowania po lekach deli 12-01-2012 23:36
  Re: Zmiany zachowania po lekach sylwia1975 26-01-2012 20:49
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 26-01-2012 21:18
  Re: Zmiany zachowania po lekach sylwia1975 29-01-2012 21:28
  Re: Zmiany zachowania po lekach morena 29-01-2012 22:14
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 31-01-2012 10:23
  Re: Zmiany zachowania po lekach deli 31-01-2012 17:30
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 31-01-2012 20:37
  Re: Zmiany zachowania po lekach mikew 28-02-2012 22:11
::   w górę   ::
Jump to :
Forum tworzone przez W-Agora