dlaczego.org.pl  
Forum dlaczego.org.pl  >> CHORE DZIECKO
Nie jesteś zalogowany!       

Wyniki amniopunkcji - prawdopodobny mozaicyzm?
Nika07  
09-04-2014 13:45
[     ]
     
Dostaliśmy częściowe wyniki amniopunkcji. Powiedziano nam, że zbadano 5 z 20 płytek i tych 5 jest prawidłowych. Boję się cieszyć, nie wiem co to znaczy. Czy 5 z 20 to już dużo? Czy możliwe są jeszcze wady genetyczne związane z mozaicyzmem chromosomów?
Wskazaniem do amniopunkcji było bardzo wysokie NT w usg, wynosiło ponad 9mm :( Lekarze nie dawali szans, podejrzewali zespół Turnera i że dzieciątko umrze. A teraz pojawiło się takie światełko. Czy moja nadzieja jest uzasadniona? Proszę, pomóżcie... Minęły już ponad 3 tygodnie, a na pełny wynik jeszcze sporo poczekamy... 
Mama Antosia *15.07.2014 +16.07.2014

Re: Wyniki amniopunkcji - prawdopodobny mozaicyzm?
atusia13  
09-04-2014 19:21
[     ]
     
Witaj Nika 07.Niestety nie znam się na tych wynikach. Amniopunkcji nie wierzę. Miałam amniopunkcję i jest to bezsensowne badanie narażające dziecko, a nie dające w ogóle pewności w diagnozach. W moim przypadku amniopunkcja nic nie wniosła i nie utwierdziła w 100%.
Nadzieja jest tak długo jak długo maluszek będzie walczył. Przypomina mi się moje oczekiwanie na wyniki i coraz to gorsze diagnozy...., a mój synuś w brzuszku kopnięciami dawał znać, że ma wielką siłę, że tak łatwo się nie podda.